Вийшов черговий випуск інформаційно-аналітичного бюлетеню Україна у відгуках зарубіжної преси №12 (142), 2021 (огляд матеріалів ЗМІ за 16–30 червня 2021 р.). У випуску:
АКТИВНІСТЬ СВІТОВОЇ ПРЕСИ У ВИСВІТЛЕННІ ПОДІЙ В УКРАЇНІ
Проведений контент-аналіз публікацій зарубіжних інтернет-ЗМІ свідчить про різний рівень уваги тих чи інших видань до досліджуваної теми. Найбільшу активність у представленні внутрішнього та зовнішнього становища України за період дослідження з 16 по 30 червня 2021 року проявляли зарубіжні ЗМІ США (17 % від загальної кількості відібраних публікацій), Німеччини (16 %) і Угорщини (13 %).
РОЗБУДОВА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ ОЧИМА ЗАРУБІЖНИХ ЗМІ
Зарубіжна преса не досить активно відслідковує та аналізує події, що відбуваються в Україні (24 % від загальної кількості відібраних публікацій) в зв’язку з зовнішньополітичними проблемами нашої країни, на яких сфокусувалися медійники.
Інформаційно-бібліографічні матеріали
- Боротьба з корупцією та злочинністю
- Верховна Рада України
- Донбас
- Кібертероризм
- Крим
- Культура, освіта, наука
- Національна безпека
- Охорона здоров'я
- Проблеми екології
- Реформи
- Робота правоохоронних органів
- Сільське господарство
- Спорт
- Суспільство
ІМІДЖ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНІЙ СФЕРІ
Більшість зарубіжних публікацій, що розкривають питання діяльності України на міжнародній арені (76 % від усіх публікацій), присвячені міжнародній військовій співпраці (18 %).
Інформаційно-бібліографічні матеріали
- Економічна війна та санкції
- Європейський Союз
- Культура, освіта, наука
- Міжнародна військова співпраця
- Міжнародне співробітництво
- Міжнародні фінансові інститути
- НАТО
- Проблеми газогонів
- Проблеми окупованого Криму
- Релігія
- Українська діаспора
- Українсько-американські відносини
- Українсько-білоруські відносини
- Українсько-болгарські відносини
- Українсько-китайські відносини
- Українсько-польські відносини
- Українсько-російські відносини
- Українсько-турецькі відносини
- Українсько-угорські відносини
Протягом досліджуваного періоду переважна більшість публікацій закордонних ЗМІ щодо загальноукраїнської проблематики мала нейтральне забарвлення (72 %). Значну частку становили повідомлення з позитивним контекстом (23 %) і 5 % матеріалів мали негативну модальність.
Немає коментарів:
Дописати коментар