Електронний підпис – це вже не просто зручність, а необхідність для сучасного бізнесу та громадян.
Хто отримує електронні ключі?
- Фізичні особи
- Компанії та організації
Популярні цифрові сервіси:
- Швидке оновлення сертифікатів
- Електронні запити
Як скористатися послугою?
Щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:
- 1Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
- Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).
- Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
- Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).
Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.
Детальніше
https://t1p.de/dmmp5

Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»
Онлайн-навчання: https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи: https://t1p.de/aq4sp
Джерело: Державна податкова служба України
Немає коментарів:
Дописати коментар