четвер, 7 травня 2015 р.

Вийшов Вісник Проекту USAID АгроІнвест за квітень 2015 року

Новини Проекту
  • Навчально-ознайомчі семінари про нові можливості отримання фінансування для сільгоспвиробників Херсонської та Львівської областей
  • Круглий стіл "Створення та функціонування саморегулівних організацій в україні", Київ 
  • Навчальна поїздка на оптовий ринок сільськогосподарської продукції "Початок", Одеса
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Круглий стіл на тему "Зняття мораторію на продаж земель - загроза чи можливість для агросектору?", Київ
  • Круглий стіл на тему "Чи здатні кредитні спілки допомогти малому та середньому сільському бізнесу вижити в умовах загострення економічної кризи?", Київ
  • Радіпрограма "Моя земля - моє право"
  • Нарада "Проблеми кредитування аграрного сектору. Роль кредитних спілок у кредитуванні дрібних та середніх сільгоспвиробників", Київ
  • Конференція "Проблеми управління у великотоварних агропромислових формуваннях". Київ
  • Тренінги з державно-приватного партнерства у виробництві соняшнику, Херсонська та Харківська області
  • Тренінги з організації сімейних кролеферм, Харківська та Херсонська область
  • Круглий стіл про спрощення умов ведення аграрного бізнесу, Тернопіль
  • Круглий стіл з питань удосконалення реєстрації прав оренди земельних ділянок сільськогосподарського призначення, Київ 
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Круглий стіл - обговорення Дорожньої карти земельної реформи, Київ
  • Круглий стіл "Перспективи інтеграції українського агросектору у міжнародні ринки та його адаптація до умов і стандартів Євросоюзу", Київ 
  • Тренінг з питань освоєння ринків ЄС, експортних можливостей, якості продукції, харчової безпеки і сертифікації свіжої і переробленої плодоовочевої продукції, Київ
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Агро Інвест у ЗМІ
  • Інформаційні матеріали Національного прес-клубу з аграрних і земельних питань 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...