Найбільші мобільні оператори України разом з урядом 7 березня запустили послугу національного роумінгу, який дозволить перемикатися між мережами у разі проблем зі зв´язком.
Національний роумінг дозволить абонентам Перемикатися на мережі інших операторів, якщо немає можливості використовувати сигнал свого мобільного оператора.
Послугу запустили «Київстар», «Vodafone Україна» та lifecell разом з Мінцифри, Держспецзв´язку, Нацкомісією з комунікацій та Асоціацією операторів зв´язку.
Перш за все, роумінг буде підключений у зоні активних бойових дій (Харківська, Херсонська, Сумська, Полтавська, Дніпропетровська, Запорізька, Донецька, Луганська, Кіровоградська, Миколаївська області), далі - в Чернігівській, Житомирській, Черкаській та Вінницькій областях і згодом - на всій території України.
Задля надійного функціонування мережі оператори технічно реалізовуватимуть можливість користуватися національним роумінгом поступово. Спочатку національний роумінг буде підключений для абонентів контрактної форми обслуговування, а протягом наступних трьох днів буде підключена решта абонентів.
Як підключитися
1. Відключити в телефоні автовибір мережі.
Для Android: налаштування - мобільна мережа (підключення) - оператор.
Для iOS: параметри - стільникові дані - вибір мережі.
2. Знайти і вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.
3. Перевірити можливість походження дзвінка, смс.
Що треба знати
- Назва мережі може змінитися на ту, покриття якої використовується.
- Національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів.
- Тарифікація дзвінків та смс відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
- Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, спробуйте перезавантажити телефон.
- Раз на день треба намагатися повернутися до мережі свого оператора - вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Немає коментарів:
Дописати коментар