пʼятниця, 15 вересня 2023 р.

Дзвінки від «працівників» банку: поліція Києва застерігає громадян від шахраїв

Аферисти телефонують та представляються працівниками фінансової установи та виманюють у громадян конфіденційну інформацію про їхні картки та рахунки, що потім дає можливість привласнити кошти.

Що робити?
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, який вказаний на платіжній картці.

Припиніть розмову, якщо:
  • запитують термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі, коди банків та мобільних операторів;
  • керують у телефонній розмові вашими діями (просять зробити трансакцію, встановити програму на ваш пристрій);
  • просять сфотографувати та переслати/надати фото платіжної картки, паспорту, ІПН-коду;
  • лякають, що ваша картка заблокована, а злочинці зламали рахунок;
  • просять перейти за посиланням та зазначити всі персональні дані та реквізити.
Випадково повідомили шахраю реквізити картки та паролі?
  • Негайно заблокуйте картку. Якщо ви випадково повідомили шахраю пароль до інтернет-банкінгу, негайно заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу. (Телефонуйте на гарячу лінію банку, вказану на звороті картки або через інтернет-банкінг)
  • Зверніться до Кіберполіції онлайн (за посиланням ticket.cyberpolice.gov.ua) або ж телефонуйте до поліції за номером 102.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...