На залізничному вокзалі Києва, що у Солом'янському районі, можна замовити послуги вокзального помічника, повідомляє Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia.
Кожен пасажир має свої потреби, а працівники залізниці мають їх задовольнити, забезпечивши рівний підхід.
Для допомоги при посадці або висадці, супроводу пасажирів на кріслі колісному або з порушеннями зору доступне безкоштовне онлайн-замовлення послуги вокзального помічника - https://services.uz.gov.ua/zamovlennya-pomichnyka, а на київському вокзалі діють інформаційні зони, де можна звернутись до перекладача жестової мови через застосунок.
Також варто пам'ятати, що для безбар’єрної мови є просте правило: «спочатку говоримо про людину». Тобто у фразах спочатку згадуйте людину, а далі її ознаки. Наприклад, "людина з інвалідністю", "людина з порушеннями слуху".
Немає коментарів:
Дописати коментар