Спеціалісти комунікаційного центру 112 уже обробляють вхідну інформацію та покривають Київ.
За принципом "єдиного вікна", оператори отримують дзвінки від громадян й скеровують до необхідних підрозділів, які відповідно реагують.
Екстрені служби автоматично отримують інформацію про місцеперебування абонента (дані геолокації) та вирушають вам на допомогу.
Також працюють оператори, які володіють жестовою мовою, які можуть спілкуватися із заявниками через відеодзвінок. Для цього необхідно відправити смс-повідомлення на номер 112 та очікувати посилання на з’єднання.
Наступні кроки — масштабувати 112 в усіх містах-мільйонниках, а далі — на всю територію України.
Створення та впровадження системи 112 є одним із зобов'язань у рамках Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.
На крок ближче до ЄС
Потрібна допомога — телефонуйте
Немає коментарів:
Дописати коментар