Наразі в деяких вступників виникає така ситуація: під час реєстрації електронного кабінету система не знаходить документ про освіту або в самому кабінеті не відображається інший документ про освіту.
У такому разі перш за все треба перевірити наявність документа в Реєстрі документів про освіту:
Якщо документа в Реєстрі немає, то найімовірніше заклад освіти ще не завершив процес його замовлення в базі (ЄДЕБО). Зверніться, будь ласка, до закладу освіту та уточніть терміни внесення документа.
Якщо ж документ є в Реєстрі, але в кабінеті не відображається, то ви можете додати його туди самостійно. Для цього перейдіть у модуль “Документи про освіту”, оберіть тип документа, зазначте серію та номер і натисніть “Додати”.
Якщо і після цього виникає помилка, то зверніться, будь ласка, до сервісу підтримки електронних кабінетів на скриньку vstup@inforesurs.gov.ua та надайте докладну інформацію (суть звернення, ПІБ вступника, дані документа про освіту та документа, що посвідчує особу, контактний номер телефона).
Немає коментарів:
Дописати коментар