Про новий спосіб комунікації з громадянами повідомляє Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубінець.
Це – можливість швидко й зручно отримати відповіді на актуальні запитання. У ньому зібрали важливу інформацію у 17 категоріях. Їх сформували на основі найчастіших запитань, які ставлять заявники на “гарячій лінії” нашого Офісу.
Зокрема тут можуть отримати відповіді щодо своїх прав військові, внутрішньо переміщені особи, родини з дітьми. Є й категорія для людей, які перебувають на тимчасово окупованій території або ж примусово депортовані.
Серед інших категорій:
- міграційні послуги;
- перетин кордону;
- доступ до публічної інформації;
- персональні дані;
- соціально-економічні питання;
- право на звернення тощо.
З кожної категорії Ви можете повернутися на початкову сторінку або ж перейти на сайт Офісу Омбудсмана.
Запускайте чат-бот: @ukraine_ombudsman_bot
Інформація в чат-боті буде доповнюватися та оновлюватися.
Немає коментарів:
Дописати коментар