Група громадського моніторингу ОЗОН спільно з Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики створили спільну комунікаційну кампанію про цивільний захист населення у межах проєкту dovidka.info.
Метою кампанії є донесення до громадян усієї необхідної інформації про укриття за допомогою коротких та зрозумілих відео. Зокрема, в рамках кампанії планується розказати про доступ до укриттів; про те як впливати на їх стан; як додати на мапу нові укриття; куди звертатися, якщо укриття закрите під час повітряної тривоги та багато іншого.
Ця кампанія розроблена у співпраці з Департаментом муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які поділилися своєю експертизою.
Немає коментарів:
Дописати коментар