вівторок, 9 червня 2015 р.

Вийшов Вісник Проекту USAID АгроІнвест за травень 2015 року

Новини проекту 
  • Семінар з питань правового регулювання оренди земель сільськогосподарського призначення, Тернопільська область
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Навчання формальних та неформальних лідерів та лідерок сільських громад щодо гендерної інтеграції в процеси мобілізації сільських громад, Полтава, Херсон
  • Тренінгова програма "Організація сімейних кролеферм" для малих сільгоспвиробників - членів партнерських кредитних спілок", Харківська, Рівненська, Львівська, Хмельницька області
  • Радіопрограма "Моя земдя - моє право"
  • Практичні заняття з впровадження та підтримки ефективності систем безпечності продукції, Тернопільська, Рівненська, Кіровоградська, Черкаська, Херсонська області
  • Agri Invest Forum - 2015, Київ
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Інформаційний ярмарок - 2015 у Верховній Раді України, Київ
  • Круглий стіл "Ринок землі в Україні та стратегія збуту плодоовочевої продукції - кореляція", Херсон
  • Інформаційний захід серії "Університетські дні USAID, Херсон
  • Панельна дискусія "Як і коли скасовувати мораторій на продаж землі сільськогосподарського призначення?", Київ
  • Панельна дискусія щодо перспектив роздержавлення держпідприємств, Київ
  • Агродебати на тему "Якість засобів захисту на вітчизняному ринку", Київ
  • Виїзне засідання фокус-групи з обговорення реалізації державної політики у сільськогосподарському секторі на регіональному рівні, Тернопільська область
  • Радіопрограма "Моя земля - моє право"
  • Круглий стіл "Соціально-економічні наслідки запровадження ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення", Київ 
  • Засідання Координаційної ради Аналітичної платформи АПК, Київ
  • Земельні огродебати, Київ
  • Форум донорів із залучення і реалізація інвестиційних проектів міжнародної технічної допомоги для розвитку аграрного сектору Херсонщини, Херсон
  • Тренінг "Впровадження кредитного продукту "Енергозбереження". Кредитування фермерів та сільгоспвиробників", Львів
  • Тренінг "Ефективне партнерство: сучасні технології виробництва соняшника, фінансова підтримка, технічна допомога", Львівська область
  • Наступні події
  • АгроІнвест у ЗМІ
  • Інформаційні матеріали Національного прес-клубу з аграрних і земельних питань  
Вісник Проекту USAID АгроІнвест за травень 2015 року

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...