вівторок, 1 вересня 2015 р.

Вийшов Вісник Проекту USAID АгроІнвест за липень 2015 року

Новини Проекту:
  • Круглий стіл «Регуляторна політика в агропромисловому комплексі України», Львів 
  • Круглий стіл «Майбутня реформа ринку землі. Погляд великого бізнесу», Київ
  • Підсумкова міжвідомча зустріч для обговорення і доопрацювання основних положень проекту Єдиної комплексної стратегії розвитку сільського господарства, Київ
  • Робоча зустріч з питань удосконалення порядку нарахування субсидій для членів кооперативів, Київ
  • Радіопрограма «Моя земля – моє право»
  • Тренінг-практикум з особливостей використання Інструменту оцінки кредитних ризиків у сільському господарстві, Київ
  • Круглий стіл «Зарубіжний досвід: Історія розвитку реформ та трансформацій на земельних ринках США, а також Німеччини, Франції та інших Європейсь- ких країн», Київ
  • Тренінг з поширення кращих практик, Львівська область
  • Навчальний тренінг-семінар «Ефективне партнерство: сучасні технології виробництва соняшнику, фінансова підтримка, технічна допомога», Львівська область
  • Навчальний тренінг-семінар «Ефективне партнерство: сучасні технології виробництва соняшнику, фінансова підтримка, технічна допомога», Херсонська область
  • Радіопрограма «Моя земля – моє право»
  • Засідання Національного прес-клубу з аграрних та земельних питань, Київ
  • Засідання Координаційної Ради Аналітичної платформи АПК, Київ
  • Колективна консультація для землевласників, Миколаївська область
  • Радіопрограма «Моя земля – моє право»
  • Навчальний тренінг-семінар «Ефективне партнерство: сучасні технології виробництва соняшнику, фінансова підтримка, технічна допомога», Харківська область
  • Семінар «Безпечність використання пестицидів та агрохімікатів у сільськогосподарському виробництві», Херсон
  • Засідання експертної групи проекту з обговорення попередніх результатів моніторингу рівня ефективності державної політики в аграрному секторі Тернопільської області
  • Радіопрограма «Моя земля – моє право»
  • Групова консультація з питань практичного застосування норм земельного права, Дніпропетровська область
  • Круглий стіл «Зміни в Земельному кодексі України. Новели орендних відносин в Україні», Чернівецька область
  • Наступні події
  • АгроIнвест у ЗМІ
  • Інформаційні матеріали Національного прес-клубу з аграрних і земельних питань

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...